【3大激瘦飲品!打破減肥停滯期】

【3大激瘦飲品!打破減肥停滯期】

有減過肥嘅朋友都知,好多時減減下都會進入停滯期,無加又無減,試過好多款代餐奶昔都唔得。呢個時候你就需要一啲以下呢3樣激瘦食品,幫你打破減肥停滯期,繼續減落去!

🌱激瘦Green Smoothie
一日飲三杯,利用芹菜、紅洋蔥、藍莓、蘋果、柑橘、薑黃、黃豆等激瘦食物,打成蔬果汁,每日3杯,啟動身體代謝因子,傳說天后Adele減磅都係靠佢!

🍵綠茶咖啡☕️
綠茶咖啡擁有綠茶的「兒茶素」、咖啡的「綠原酸」,都擁有的「天然咖啡因」,就是燃燒體內堆積的動力,彼此的功效好上加好,新陳代謝更上一層樓📈 

但原來激瘦Green Smoothie唔適合營養不良、血壓過低、血糖問題嘅人使用;綠茶咖啡又唔係人人啱飲,想瘦得更健康,小編跟住落嚟介紹呢杯就勁喇!

💚Allklear全清綠昔代餐💚
有別於市面上一般代餐食品或其他減肥代餐奶昔,只追求低卡數值,全清綠昔代餐更重重視營養均衡,一份已經含超過5碗沙律營養及纖維量,含多種維他命及微量元月低卡低熱量,高纖高營養,滿足一餐營養需求,均衡更健康。有飽肚感之餘,同隔離醣份和油份吸收,亦有助排出毒素同降低體重,吃代餐減肥唔洗捱肚餓😉輕鬆一週減7磅*!減肥成效顯著,而且可以配搭蘋果汁、低糖荳奶、低脂奶等飲用!人人都啱飲呀!

 

 

*需配合適量運動及均衡飲食